onsdag 21 september 2016

13/06/2011
Bortsprungen
Katt
Susanne Andersson
0767814545
susanne.susanne@icloud.con
Kristinehamn
Felicia är svanslös!
Hon har endast en liten stump som knappt syns. På bilderna är hon ganska nyamputerad och vid försvinnandet var pälsen tillbaka. OBS! Hon hade inte halsband då hon försvann, halsbandet hittades!
Hon är öronmärkt och registrerad i SKK:s och Sveraks id-register. Tatueringen var vid försvinnandet tydlig.

Hon försvann sent på kvällen den 13/6 2011. Dagen därpå hittade jag halsband och en massa päls, har hela tiden trott att hon blivit tagen av nåt rovdjur, dock inte säker.

Jag vill tillägga att om nån har tagit hand om Felicia och hon har det bra, så vill jag inte ta henne från er, jag vill bara veta om hon lever och hur hon mår.
Jag har henne fortfarande försäkrad, det finns isf möjlighet att ta över den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du inget google konto så välj Namn/webbadress under "Kommentera" så kan du skriva kommentarer. Alla tips välkomnas varmt!